פרטי התלונה

תלונות טבע נאות

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המוצר לקוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
עזריאלי כתובת:
קניון עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי לפני חצי שנה סנדלים מחברת טבע נאות בקניון עזריאלי בשווי 350 ש"ח אחרי נעילה של שבוע הצבע מהנעליים ירדו לכף רגל. כף הרגל נהייתה אחרי כול נעילה של סנדל הנ"ל בצבע צהוב כתום חזק אשר לא יורד אחרי שטיפה אחת. פניתי למוכרת בסניף עזריאלי בטענה שהנעל פגום היא החזירה את הנעל לטיפול ולאחר שבועיים היא החזירה לי אותם בטענה כי המוצר טופל. לאחר יום של נעילה הבעיה אינה טופלה והורידה צבע שוב אך גרוע יותר. הנעל עלתה ביוקר וכן הטיפול לא עזר. הסניף רחוק מביתי ואני לא מוכנה לנסוע שנית לחברה לטיול חוזר כאשר הטיפול לא נעשה כלל. הנעליים עלו לי הרבה כסף וכן המוצר לא שווה את הערך. בתור קנייה ראשונה בחברה זו אני מאוכזבת מאוד מהמוצר וכן מהשירות.
מצפה להיתיחסותכם למכתב.
יאנה.
כספי סוג הנזק :
פיצוי לנעליים וכן טיפול ראוי לנעל. פתרון נדרש :

טבע נאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה