שירות לקוחות לקוי מאוד |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
סרבו להחליף נעל חדשה שלא נעשה בה שימוש שנרכשה למתנה לאמא , הטענה שהועלתה היא ננעלה, לאחר שנשלחה לבדיקת איכות לאישור הטענה לא קבלתי תשובה משירות הלקוחות במהלך חודש , לא טלפונית וקל וחומר לא בכתב , כפי נהוג בחברות המבצעות בידיקת איכות ע"י טכנאי מוסמך.
לדעתי, הנעל "בבדיקה" נראה שמעולם לא נאספה מהחנות לצורכי בדיקת איכות.
היום הנעל יושבת באריזה המקורית ללא התאמה לאמא שלי.
|
עוגמת נפש, בזבוז זמן , זילזול |
סוג הנזק : |
יכולת החלפה והתנצלות על צורת היחס |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|