פרטי התלונה

תלונות טבע נאות

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזעזע מצד העובדת, אי קבלת מוצר הנדרש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.12.10 בשעה 13.15 ןבאתי לקנות זוג נעליים לקניון איילון. אבל הם לא היו במלאי . מוכרת (עם שער כהה ארוך גלי) אמרה שתוכל להזמין מחנות אחרת , אבל אני צריכה לשלם כל הסכום מראש (זה מוזר כי בסניף אחר נאמר לי להשאיר פיקדון 50 ש"ח ). במידע ואין נעליים שאני רוצה , אז נותנים לי זיכוי, ולא מחזירים כסף - לא ברור לי איך אפשר לחייב על המוצר שלא קיבלתי בכלל. מוכרת התקשרה ל 2 חניות שהיה מופיע במחשב כי שם נמצא במלאי, בחנות אחד נאמר לה שאין להם, בחנות שניה לא היה מענה לטלפון. לכן מוכרת אמרה שאין לה נעל בצבע שאני רוצה. מכיוון שמאוד רציתי את הנעליים האלו, שאלתי אותה האם ניתן להזמין מהמחסן הראשי , האם הנעליים האלו אמורים להגיע לחנות בתקופה הקרובה, היא אמרה שלא, אז ביקשתי שתבדוק במחשב בצבע אחר, היא התחילה לדבר איתי בגסות, אמרה שכבר בזבזה עליי המון זמן (חשוב לציין כי באותו רגע בחנות לא היו בכלל לקוחות והיו 2 עובדות ) הרגשתי ממש זילזול מצדה. אמרתי לה שאני רוצה את הנעליים האלו ויכולה לתפשר על צבע , אני מוכנה לשלם כבר עכשיו וזה רווח לחברה שלה, רק שתמצא לי נעליים, היא אמרה בזלזול שלא יקרה כלום לחברה אם אני לא אקנה. אני בשוק , במקום להציע לי אופציה אחרת (צבע אחר באותו דגם), אני בעצמי ביקשתי והיא לא רצתה לשרת אותי. קיבלתי יחס מזעזע, דיברה איתי בגסות, בזילזול.
גם עוגמת נפש וגם סוג הנזק :

טבע נאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה