פרטי התלונה

תלונות טבע נאות

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים פגומות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביולי 2010 קניתי נעלי בריאות ב-400 ₪, לאחר חודש הנעליים התחילו לחרוק במין רעש מטריד של גומי על כל צעד ושעל, ניגשתי לחנות שבה קניתי את הנעליים, קיבלה אותי מנהלת נחמדה ושירותית, לקחה את הנעליים לתיקון שנמשך חודש! לאחר שבוע הנעליים השמיעו שוב את אותו הרעש, ניגשתי שוב לחנות, הייתה מנהלת אחרת, בשם אהובה, גרועה במתן שרות, לא האמינה לי וביקשה שאצעד עם הנעליים הלוך ושוב כדי שתוכל לשמוע, לקחה את הנעליים לתיקון שנמשך כמה ימים (החליפו מדרס), כשבוע לאחר שהוחזרו לי, הרעש חזר על עצמו, ניגשתי שוב אל אותה החנות, לקחו את הנעליים שוב לתיקון שנמשך 14 יום, קיבלתי אותן סמוך ובטוח שהכל תקין ... אבל שוב הרעש חזר על עצמו, ניגשתי בפעם הרביעית לחנות, הייתה מנהלת חדשה, הסברתי לה את ההיסטוריה של הנעליים, אמרתי שכנראה יש פגם בנעליים הספציפיות שלי, היא אמרה שתבדוק מול ההנהלה, לאחר 3 ימים היא חזרה אלי טלפונית ואמרה לי שהדגם שלי הוא דגם קל ולכן הוא עושה רעש, ומוכנים לפצות אותי ב- 15% הנחה בקניה הבאה שלי בחנות "טבע נאות".
כספי סוג הנזק :
החלפת הנעליים בזוג חדש או החזר כספי מלא! פתרון נדרש :

טבע נאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה