פרטי התלונה

תלונות טבע נאות

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נאות מרדכי כתובת:
שנקין 29 תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ה 02/06/11 רכשתי כפכפים ברשת טבע נאות, סניף שנקין 29 ת"א. למחרת היום, נעלתי את הכפכפים למשך מספר שעות (בבית, לא בחוץ), ולצערי נוכחתי לדעת שאני זקוקה למידה גדולה יותר. במשך 4 ימים ניסיתי להשיג את מחלקת שירות הלקוחות של החברה. הן טלפונית והן באמצעות פניות דרך אתר האינטרנט שלהם. לא עונים לטלפון, לא חוזרים להודעות, לא משיבים לפניות באתר.
בלית ברירה, ביום ה - 09/06/11 הגעתי לחנות עם הנעלים וביקשתי להחליף אותן. פגשתי שם מוכרת אגרסיבית וצעקנית שסרבה בתוקף להחליף את הנעלים, בטענה שאין אפשרות להחליף נעלים שכבר אינן חדשות לגמרי. כל הניסיונות שלי להסביר את המצב, או לשכנע אותה כשלו. גם אם זו מדיניות החברה, תמיד יש יוצא מן הכלל. מה גם שישנה דרך מקובלת לומר את הדברים (גם מול לקוח כועס ומתוסכל). בימים שלאחר מכן, שוב ניסיתי להשיג את שירות הלקוחות. מעולם לא זכיתי שם למענה. בלית ברירה, אני נועלת כפכפים שאינן נוחות לי, בשל טעות תמימה שעשיתי בבחירת המידה. עד לרגעים אלו, איש לא חזר אלי מהחברה.
בזבוז זמן, עוגמת נפש, עלבון. סוג הנזק :
התנצלות והחלפת הנעלים (לפנים משורת הדין). פתרון נדרש :

טבע נאות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה