|
|
|
|
|
|
טירטור אשה מבוגרת גם מבחינה כספית וגם מבחינה נפשית |
נושא התלונה: |
יום חמישי 12 יולי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מוסד טלפונישל מקרקעין ישרראל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כ-22 שנים מכרתי דירה. לאחרונה הגיעו מכתבים ממנהל מקרקעי ישראל על דמי חכירה שלא שולמו התראה לפני טיפול משפטי. בבדיקה שערכתי התגלה כי מקור אי התשלום נובע מהבן אדם אשר רכש את דירתי לפני 22 שנה. חסרת אונים התקשרתי במשך מספר ימים למוקד הטלפוני על מנת שיעזרו לי לפתור בעיה זו. בשיחה האחרונה שלי עימם ביום חמישי שוחחתי עם בחורה בשם מורן אשר אמרה לי על מנת לפתור בעיה זו עליך לגשת בגפך למנהל מקרקעי ישראל בתל אביב ברחוב מנחם בגין 125 עם תעודת זהות+מכתב ושם תיפתר הבעיה. היות ויש לי בעיות ברגלים נאלצתי לבקש מבתי שתתלווה אלי גם אני וגם בתי לקחנו במיוחד יום חופש ונסענו במיוחד מנתניה לתל אביב על מנת לפתור את הבעיה כפי שמורן אמרה לי. הגעתי למנהל מקרקעי ישראל ממשרד למשרד נשלחתי עד שלבסוף הגעתי לבחורה נחמדה בשם נעומי שרצתה מאוד לעזור לי אך הסבירה כי אין היא יכולה לעזור לי כלל וכי עלי להביא מסמכים וכו'. כאשר התחננתי בפניה וכי הסברתי ששלחו אותי במיוחד על מנת לפתור את הבעיה היא הסבירה כי היא לא יכולה לעזור, נגשתי למנהלת של נעומי שהסבירה מאוד יפה כי הבחורה שדיברה איתי בטלפון לא היה לה כלל מושג.
עייפה ומטורטרת ולאחר בזבוז של יום עבודה לי ולבתי חזרתי לנתניה חסרת כל.
אני שואלת למה מורן הטעתה אותי האם כדי לסיים את השיחה ולהוריד אותי ממנה? מי יחזיר לי את הנזק שנגרם לי בזבוז של יום עבודה לי ולבתי ועגמת נפש וטרטור והבעיה כלל לא נפתרה לא השתנה דבר מיום חמישי שדיברתי עם מורן.
|
כספי+עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי על עוגמת נפש והפסד יום עבודה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מנהל מקרקעי ישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|