פרטי התלונה

תלונות דיוטי פרי

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מסירת מידע בגין אריזה פגומה שהביאה לידי נזק נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נמל התעופה בן גוריון כתובת:
החנות בנתב"ג (אלכוהול) סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בס"ד

שלום וברכה

כידוע במתחם הדיוטי פרי ישנה חנות גדולה שנקראת ג'יימס ריצ'רדסון בה מוכרים מוצרי קוסמטיקה, טבק ואלכוהול.
החנות נותנת אפשרות להשאיר דברים בארץ לאיסוף. הקופאית במקום מכניסה את הטובין לתוך שקית מול העניים של הקונה, סוגרת ושולחת הלאה. הצרכן אמור להגיע כאשר הוא חוזר לארץ לנקודת האיסוף המיועדת בה מקבלים את הטובין ארוזים בתוך קרטון שבתוכו נמצאת השקית בה הקופאית ארזה את הטובין מלכתכילה.

בתאריך 09.02.14 רכשנו כמה בקבוקי משקאות חריפים והשארנו את הטובין למשמורת בארץ עד שנחזור. כאשר הגעתי חזרה לארץ (11.02.14) לקחתי חזרה את הטובין. יצאתי לכיוון החניה ובגלל אילוצי מקום במונית אותה לקחתי חזרה לביתי הוצאתי את השקית מהקרטון בכדי להכניס אותה לתא המטען. תוך כדי המהלך הנ"ל בקבוק אחד נפל ונשבר. כאשר בחנתי את השקית גיליתי שהשקית קרועה מלמטה!.

פניתי דרך האתר של החברה וכתבתי להם מה קרה. היום (16.02.14) התקשרו אלי חזרה מהחברה וטענו בפני כי באמת לפני שאורזים את הבקבוקים קורעים את השקית בכדי לוודא כי מה שיש בשקית מתאים לחשבונית/קבלה. ואת השקית הקרועה הם מכניסים לתוך הקרטון אותו אנחנו מקבלים. ואם נשבר לי בקבוק כי הוצאתי את השקית שלא ידעתי שהיא קרועה מלמטה והם לא הודיעו לי בשום צורה זו בעיה שלי ועצם זה שהם נתנו לי את הטובין בקרטון ארוזים בשקית קרועה ללא התייחסות מצידם אין בזה טעם לפגם!


נראה לי שהשאלה מתבקשת!
האם שקית שארזו בפני והיא הייתה שלמה ללא פגמים שאותה מכניסים לקרטון פגומה ואנני יכול לראות כי היא פגומה בפגם שהם עצמם מודים שהם עושים בכוונה תחילה והם אינם מודיעים לי כל כך האם זו אשמתי שנפל הבקבוק ונשבר??? האם אין פה טעם לפגם?

אני רק מבקש מהחברה את אותו הבקבוק שנשבר לי. לא רוצה פיצויים ולא בשמים. אם יש לחנות בעיה איך לתת לי את המוצר (בגלל שהם חנות הפטורה ממס שיתמודדו כמו שאני הייתי צריך להתמודד עם שקית קרועה בכוונה מבלי שיודיעו לי על כך) יש תמונות של השקית
כספי סוג הנזק :
קבלת אותו מוצר שנשבר וניזוק ללא תקנה פתרון נדרש :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה