פרטי התלונה

תלונות דיוטי פרי

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה במסגרת 14 יום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
נמל תעופה בן גוריון כתובת:
נמל תעופה בן גוריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/10/16 רכשתי בדיוטיפרי טלפון מסוג LG4 , כבר בטיסה הבנתי כי הטלפון בעייתי ומומלץ להחזירו. ברצוני להדגיש כי לא עשיתי שימוש בטלפון כלל.
חזרתי לארך דיברתי עם שרות אלמ דיוטי פרי ומכאן התחיל תהליך שעדיין לא נגמר...
הם ביקשו ממני לגשת למעבדה של היצרן בכדי שיבצעו בדיקה שלא נעשה שימוש ורק אז יטפלו בבקשה שלי להחזר.
ניגשתי למעבדה של רונלייט בראשון לציון הם בדקו ראו שטכן לא נעשה שימוש אך לטענתם אישור כזה יכולים לתת רק המעבדה הראשית בשוהם .הטלפון נשלח על ידם בתאריך 27/10/16 ומאז ועד היום לא נבדק אני מתקשרת ברמה יומית ולא עוזר.
כרגע המצב הוא שאני נמצאת עם טלפון בעייתי ולא יכולה לההחליף לאחר.
אני חושבת שמעשה כאן עוול אני רכשתי מאלמ הם היו צריכים לקחת ממני את הטלפון לבצע בדיקה אם צריך ולהחזיר לי את כספי.
ולא לתת לי להתמודד מול היצרן ואחכ גםם מולם.
כספי סוג הנזק :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה