|
|
|
|
|
|
קניית מוצר פגום |
נושא התלונה: |
גולן דורית |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אימי קנתה בשמים לפני יותר מחצי שנה שיהיו בבית שבמקרה חרום ניתן כ-מתנות.
לפני כחודש הייתי ביומולדת של בת דודתי והבאתי לה מתנה את הבושם קברט שאימי קנתה .
בטקס פתיחת המתנות ליד כולם הובכתי נורא כיוון שהייתה טעות בייצור של הבושם ולבושם לא היה שפריצר ולא ניתן היה להשים לו שפריצר אחר.
כיוון שטלפון לפנות לא היה לי ...
והקניה בוצעה מזמן אך לא השתמשנו במוצר כיוון ששמרנו עליו עטוף .
הצטערנו לגלות שכספינו נזרק על דבר שאין בו כלל שימוש.
ובגלל טעות הייצור קנינו לה מתנה אחרת והוצאנו סכום כפול על בושם אחר.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
זיכוי/פיצוי/ |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דיוטי פרי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|