מכשיר DVD חדש שנקנה ואינו תקין |
נושא התלונה: |
יום שני 05 ספטמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
1. בתאריך 5.9.05 קניתי DVD מקליט בדיוטי פרי
2. כשהגעתי הביתה לא הצלחתי לחבר אותו לטלוויזיה, הוא לא שידר כלל
3. התקשרתי לסאקאל שהיפנו אותי למעבדת השירות
4. במעבדת השירות עדכנו את התוכנה של המכשיר
5. בבית, שוב ניסיתי לחברו, אך ניתן רק לצפות בקלטות אך לא ניתן להקליט מהטלויזיה
6. התקשרתי שוב לסאקאל לקבל הדרכה אך הם לא ענו, שלחתי להם פקס והם לא הגיבו כלל.
7. התקשרתי למעבדה וביקשתי שישלחו טכנאי לבדוק אולי לא חיברנו נכון. אמרו שהזמנת טכנאי עולה כסף,
8. גם אם יתברר שהמכשיר לא תקין ובגלל זה לא הוא לא עובד יש לשלם לטכנאי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
שישלחו טכנאי לחבר את המכשיר ואם אינו תקין שיחליפו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|