פרטי התלונה

תלונות דיוטי פרי

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר DVD חדש שנקנה ואינו תקין נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1. בתאריך 5.9.05 קניתי DVD מקליט בדיוטי פרי
2. כשהגעתי הביתה לא הצלחתי לחבר אותו לטלוויזיה, הוא לא שידר כלל
3. התקשרתי לסאקאל שהיפנו אותי למעבדת השירות
4. במעבדת השירות עדכנו את התוכנה של המכשיר
5. בבית, שוב ניסיתי לחברו, אך ניתן רק לצפות בקלטות אך לא ניתן להקליט מהטלויזיה
6. התקשרתי שוב לסאקאל לקבל הדרכה אך הם לא ענו, שלחתי להם פקס והם לא הגיבו כלל.
7. התקשרתי למעבדה וביקשתי שישלחו טכנאי לבדוק אולי לא חיברנו נכון. אמרו שהזמנת טכנאי עולה כסף,
8. גם אם יתברר שהמכשיר לא תקין ובגלל זה לא הוא לא עובד יש לשלם לטכנאי.
כספי סוג הנזק :
שישלחו טכנאי לחבר את המכשיר ואם אינו תקין שיחליפו פתרון נדרש :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה