פרטי התלונה

תלונות דיוטי פרי

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עקב מידע כוזב שניתן לי בחנות ג'יימס ריצ'רדסון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
ברצוני לצרף את המכתב ששלחתי למועצה לצרכנות ובמכתב מתואר כל האירוע,
כמו כן לפני שפניתי למועצה לצרכנות שלחתי מכתב תלונה גם לדיוטי
אך לצערי הרב מהדיוטי פרי קיבלתי התיחסות מזלזלת ומהמועצה לצרכנות פשוט לא קיבלתי כל תשובה ולכן את הפטרון היחיד שלי כרגע,

שמי *****, בתאריך 03/08/06 ביקרתי בחנות הנ"ל בחיפוש אחר סיגריות, כאשר ניגשתי למחלקת הסיגריות, ניגש אליי נציג מכירות והציע לי את שירותיו. לאחר שהסברתי לו את מבוקשי- קניית פאקטים של WINSTON נאמר לי שיש מבצע שבמידה ואקנה 4 פאקטים, החמישי מתנה וכך היה. נציג המכירות הגיש לי חבילה המכילה 4 פאקטים של סיגריות ועוד חבילה בודדת כאשר הוא מדגיש שהחבילה הבודדת היא חינם ואף מראה לי את המדבקה שעל החבילה הבודדת (מצורף צילום), כמו כן ניגשתי לקופה ושילמתי על הקניה והמשכתי לדרכי.
להפתעתי הרבה, לאחר שחזרתי מחו"ל עיינתי בקבלה וראיתי שחויבתי על החבילה החמישית.
ביום 16/08/06 לאחר מס' שיחות עם נציגי השירות של החנות נאמר לי ע"י נציגה בשם הדר שהפאקטים שקניתי הם אינם במבצע הנדון וכי הם מעולם לא היו ושאפנה במכתב בצירוף הקבלה כדי לפתור את הנושא הנ"ל.
בתאריך 17/08/06 שלחתי לחנות מכתב אשר מסביר את כל העניין בצירוף הקבלה והמדבקה המצורפת, לאחר מס' ימים חוזר אלי בחור בשם רועי ומסביר לי שאכן כן יש מבצע אבל רק במידה וקונים 5 פאקטים בודדים זאת אומרת שהחבילה של ה-4 פאקטים לא כלולה במבצע ולכן חויבתי על הפאקט הבודד ושאין באפשרותו לעשות כלום בקשר לנושא.

שאלתי אם כך מדוע לא מצוינות ההגבלות של המבצע אשר מציינות איזה פאקטים כלולים ואילו לא? מדוע נציג החנות נתן לי מידע כוזב והחברה אינה מוכנה לקחת אחריות על כך?
אני עצמי לא מעשן ולא מתמצא בכל הנושא הקשור לסיגריות.
חשוב לי לציין שאכן על המדבקה המודבקת על הפקאט הבודד יש הערה המוציאה מס' חברות של סיגריות מהמבצע אך לא את הסוג שקניתי ואין כל הערה לגבי סוג האריזה של הפאקטים המדגישה שהמבצע הוא רק בקניית פאקטים בודדים ולא בחבילות.

ברצוני להדגיש את עלות הקניה כאשר החבילה של ה-4 פאקטים עולה 78$ והפאקט הבודד שהובטח לי כחינם מחירו 26$.

יש לציין כי אני בתור לקוח מצפה מחברה בסדר גודל של חברת ג'יימס ריצ'רדסון ליטול אחריות על מעשי עובדיה ושאלה יבינו כי מקרה זה הביא לכך שאני והסובבים אותי מפסיקים לקנות בחנויות החברה. יש לומר כי גם אם מדובר בסכום כסף לא גדול יחסית הרי שהמשמעות שלו עבורי היא רבה, הרבה מעבר לפן החומרי שלו, לא הושפלתי כך בחיי. לא יעלה על הדעת כי עובד אחד של חברה גדולה יציע לי מוצר במבצע ולאחר מספר דקות עובד אחר של אותה חברה יחייב אותי עבור אותו מוצר.

מעבר לשירות המזלזל שקיבלתי מחברת ג'יימס ריצ'רדסון, חויבתי בנוסף בעלות של 26$.
עצם העובדה שנציג החנות הסביר לי על המבצע והוא זה שהביא לי את הפאקטים הכלולים כביכול במבצע,מה שהיה לא נכון בדיעבד מצריכה את החנות לקחת אחריות על מידע כוזב אשר ניתן ללקוחותיה.

על כן אני מבקש בכל תוקף של בקשה כי המקרה שלי יובא לידי עיון ואני מבקש לקבל מהמועצה עזרה וייעוץ לגבי הדרכים העומדות לרשותי כנגד חברת ג'יימס ריצ'רדסון כיוון כפי שכבר אמרתי- למרות שזהו מקרה זעום לכאורה, הוא יכול להביא לתוצאות רבות משמעות.
אודה על טיפול מהיר.

אשמח לקבל תשובתכם בהקדם

העתקים:
שרות לקוחות ג'יימס ריצ'רדסון

עלבון נפש סוג הנזק :
אני יסתפק בהחזרת כספי פתרון נדרש :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה