פרטי התלונה

תלונות דיוטי פרי

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פתוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏ספטמבר ‏2004 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
דיוטי-פרי גימס ריצ'רדסון נתב"ג כתובת:
תיאור הבעיה:
החודש ספט' 2004 נקנה ע"י יוכבד ושלמה ניאגו קרם פנים מתוצרת לנקום, עבורי. בחנות נאמר להם שבשל תקלה באריזה, נימכרת ציצנת הקרם באריזת ואקום ולא באריזת הקרטון המקורית (גם המחיר היה מעט נמוך מן המחיר הרגיל).
כאשר נפתח המוצר (לאחר כ- 3- חודשים) הסתבר שצינצנת הקרם כבר נפתחה ונלקח ממנה קרם (ניתן היה לראות שמיהו הכניס את אצבעותיו ולקח מעט מן הקרם) והמוצר עצמו היה מקלקל (מרקם שונה, רייח רע...)

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה