פרטי התלונה

תלונות דיוטי פרי

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה מחבילת הקניות בדיוטי פרי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏18 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתב"ג כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/8/06 טסנו אשתי ואני לארה"ב, בדיוטי פרי נכנסתי לחנות James Richardson ורכשתי שני בקבוקי קוניאק וטבק.
בתאריך 18/8/06 בשעה 5:30 בבוקר כאשר אשתי חזרה, היא אספה את החבילה בדלפק ולאחר מספר צעדים הרגישה שהחבילה קלה מדי. היא עמדה בצד, פתחה את החבילה וגלתה שחסר בקבוק קוניאק אחד.
היא פנתה מיד לאחראי בדלפק אשר אמר שהוא מאמין לסיפור, חתם על אישור איסוף החבילה (בשם מוטי.ר) והסביר שצריך להתקשר מאוחר יותר בטלפון לשרות לקוחות.
בשיחת טלפון לאחר מס' ימים עם השרות לקוחות אשתי נשאלה מדוע לא פתחה את החבילה מייד כדי לבדוק את התכולה? איך אנו יודעים שאת דוברת אמת? נציגת שרות הלקוחות טענה, שאם הטעות הייתה שלהם – המוצר היה חייב לצוץ בסוף היום בתור "עודף" במקום אחר, וכיון שזה לא קרה, אזי לא יתכן שהטעות שלהם.
הרי הם לא מאפשרים ולא נותנים את התנאים המתאימים ע"מ שכל לקוח יבין שיש לו את הזכות לפתוח ולבדוק את החבילה שקבל, כאשר כמאתיים אנשים עומדים בתור לאחר נחיתת מטוס מארה"ב ומשהו יעז להתחיל לפתוח את החבילה לספור ולבדוק שהכול קיים, הרי הוא עתיד לקבל גידופים מכל הטור שמאחוריו.
לאחר מס' שיחות טלפון עם השרות לקוחות מנהלת שירות הלקוחות הגב' סוזי קלומיטי שלחה מכתב בו היא מוכנה לפצותנו בקבלת שי של בושם בביקורנו הבא (מס' פניה 007457), הבהרנו באופן חד משמעי פיתרון זה לא מקובל עלינו ואנו מעוניינים במוצר שרכשנו.
האירוע מאוד מקומם ונראה כשיטה החוזרת על עצמה של השרות לקוחות לחפות על עבריינות אשר מתבצעת באופן קבוע בחנות.
כספי סוג הנזק :
קבלת בקבוק הקונייק בחזרה או זיכוי כספי פתרון נדרש :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה