פרטי התלונה

תלונות דיוטי פרי

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בושם התקלקל שרות הלקוחות של היבואן אינו מתייחס נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתב"ג כתובת:
נתב"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לפני כשנה וחצי קניתי בקבוק בושם עבור ביתי. בושם בשם Curios-Britney Spears- eau de parfum spray atomizer. לאחר מספר חודשים הבושם העכיר ונוצרו בו גושים של חומר לבן ומנגנון הספריי הפסיק לתפקד. פניתי לשרות הלקוחות של החברה והם ענו שאין הם יכולים לעזור לי והפנו אותי ליצרן . היצרן הוא בצרפת. אני לא מבינה מדוע חנות כה גדולה ומפוארת ושוקקת לקוחות אינה מנסה לתת את מינימום השרות ללקוחותיה . מדובר במוצר שאינו זול ואני בטוחה שאם מעט רצון החנות הייתה מקבלת מהיצרן פריט אחר בתמורה. נא עזרתכם בנדון.
עלבון סוג הנזק :
החלפת המוצר במוצר תקין פתרון נדרש :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה