פרטי התלונה

תלונות דיוטי פרי

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החרמת קנייה נושא התלונה:
לוי יפית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך:10-06-2008 רכשתי בדיוטי מוצרי קוסמטיקה לפני עלייתי למטוס לארץ היעד רומא (ולבסוף מילאנו).
נשאלתי אם ברצוני לקחת איתי חלק מהחפצים, עניתי שכן. המוכרת שמה לי בשקית את הקניה שאני רוצה לקחת למטוס ולא טרחה לציין בפני שלמרות שאלה דברים שנרכשו בדיוטי לא אוכל להכניסם לארץ היעד כיוון שאני מגיעה מישראל ויש פיקוח רב.
בכל דיוטי אחר באירופה(למשל בכיוון חזור ממילנו לישראל) כל קנייה בדיוטי נאטמת בשקית ניילון עם תוית של הדיוטי כדי למנוע החרמה של הקנייה בארץ היעד.
כמובן שכאשר הגעתי עם הרכישה בתיק היד שלי לבטחון ברומא, החרימו לי את קניית הקוסמטיקה שלי במקום.
אי מצרה על חוסר המקצועיות של חנות הדיוטי בארץ שביודעין אפשרה לי לעלות למטוס עם קוסמטיקה שתוחרם בארצ היעד(רומא) זה ממש לזרוק כסף סתם, מוצרי הקוסמטיקה שרכשתי נזרקו כאילו לא נקנו עוד לפני שהספקתי להנות מהם וחבל.!!!!!!
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי ושיפור השיטה בארץ כפי שמתנהל כיום בכל אירופה: אריזה אטומה של הקניות בדיוטיי למוצרים בעייתיים. פתרון נדרש :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה