פרטי התלונה

תלונות דיוטי פרי

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת נעליים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏26 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתב"ג 2000 לוד כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
בתאריך26.08.05 רכשתי זוג נעליים בחנות דיוטי פרי של גיימס ריצרדסון.
בעת השימוש בנעליים חשתי שהנעליים לוחצות.ראיתי בחשבונית החברה שניתן
להחליף את הנעליים.שבתי לארץ ב1.09ולא השתמשתי בנעליים וב7.09 מסרתי את
הנעליים לשירות לקוחות וביקשתי שיחליפו לי לחצי מספר גדול יותר,נאמר לי שתוך 14 יום יוחלפו הנעליים.ב29.09 התקשרתי למוקד השירות ולאחר בירורים מצידם
נמסר לי שהנעליים משומשות ולא ניתן להחליפן,לא קיבלתי את תשובתם וביקשתי
לשוחח עם מנהלת שירות הלקוחות,לא אופשר לי,אך סוכם שאשלח מכתב אלקטרוני למנהלת-סוזי קלומיטי.לאחר פרק זמן לא קצר ותוך מגוון תירוצים הגיע המכתב לגב. קלומיטי והובטח לי שהיא תתקשר אלי(עברו כבר יותר משבועיים ואין פנייה מצידה).
טענותיי להחלפה:
-בקבלה לא מצויין מגבלת שימוש,במוצרים אחרים מצויין.
-לא היה שימוש מוגזם-נדרש לחברה פרק זמן ארוך לאבחן זאת.
-לא הוצע לי חצי מספר בעת הקנייה,כאשר בנעל אמריקאית זה משמעותי.
-בעת הרכישה הנעל היתה במבצע-הוסבר לי שהנעל לא ניתנת למכירה חוזרת,אני מאחל לחברה למכור כל נעל מהמלאי.
אני פונה אליכם היות ולא הצלחתי לפתור את הבעייה.
אי יכולת להשתמש במוצר . סוג הנזק :
החלפת הנעל בחצי מספר נוסף. פתרון נדרש :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה