פרטי התלונה

תלונות דיוטי פרי

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-החזרת מוצר פגום באחריות. נושא התלונה:
פרידמן דניאל שם/כינוי:
‏שבת ‏04 ‏יוני ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי נגןmp3 של חברת kin-256 בחנות סקאל-דיוטי פרי בנתב'ג ב4/6/05.
אחרי כשלושה חודשים המכשיר לא ניגן (לא נדלק או לחילופין לא נכבה).
מסרתי את המכשיר לתיקון בסניף סקאל בכרמאל ב09/05.
בגלל כל החגים, המכשיר "נשכח" ונשלח כעבור חודש.
כעבור כחודש ושבוע המכשיר הוחזר לחנות בטענה ש"יש בפנים קורוזיה" ולכן הם לא מוכנים להחליף בחדש או להחזיר את מלוא הסכום ששילמתי עבור (270ש"ח).
בשיחה מול נציגי שרות הלקוחות ,שהמתנתי למענה כ45 דקות (על חשבוני)
נאמר לי שאין טעם ושזוהי מילה אחרונה שלהם.
כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר או החזר את מלוא הסכום270 ש"ח. פתרון נדרש :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה