פרטי התלונה

תלונות דיוטי פרי

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרה והחלפת נעליים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏28 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיוטי פרי ספורט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הוריי רכשו עבורי נעלי ספורט נייק מהדיוטי פרי ומכיוון שהמידה לא היתה נכונה החלפתי את הנעליים. לצערי המבחר בהתאם למידה שהייתי צריכה היה דל מאוד ולקח כשבוע עד שנשלחו אליי למייל הדגמים במלאי שאכן התאימו לי.לאחר שבחרתי את הדגם התקשרו אליי ואמרו לי שהנעליים מחכות לי בחנות ברמת גן היכן שהחזרתי את הקודמות להחלפה. כל הפרוצדורה הנ"ל התרחשה בתחילת-אמצע חודש אוגוסט, מאז כבר הייתי פעמיים בחנות ברמת גן ואף התקשרתי לדיוטי פרי והנעליים עדיין לא הגיעו לחנות ברמת גן.
אם הנעליים עדיין לא הגיעו לחנות מדוע התקשרו אליי מהדיוטי פרי לומר לי שכן וטרטרו אותי פעמיים? הזמן של הלקוח לא נחשב?
בנוסף הייתי אמורה לקבל זיכוי על ההפרש בין הנעליים הישנות לחדשות ועדיין לא קיבלתי אותו בטענה שלא הייתה כתובת מעודכנת למשלוח למרות שמסרתי בפירוש כתובת ואף ת.ד לשירות לקוחות של דיוטי פרי ספורט ולמרות שמס' טלפון שלי מופיע במערכת ואף אחד לא טרח להתקשר ולשאול אותי את הכתובת ולזרז תהליכים.
בגלל שזה הדיוטי פרי אז ברגע שקנית כבר אין מי לדבר? בגלל שאין עוד סניפים בארץ אז הם מרשים לעצמם להתנהג בצורה כזו, לטרטר ולזלזל בלקוח?
כבר חודש וחצי עבר מאז שהוריי קנו לי את הנעליים, בזמן הזה ובסכום שנקנו הנעליים כ- 500 ש"ח הייתי קונה 2 זוגות נייק חדשות מכל חנות בארץ ונהנית מהם.

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה