פרטי התלונה

תלונות דיוטי פרי

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להחלפה או לזיכוי של נעלים חדשות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ת''ד 90 נתב''ג כתובת:
שרות לקוחות נתבג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,בתאריך 30/8/2009 אימי טסה לחו''ל ובהזדמנות זו רצתה לרכוש זוג נעלי ספורט בדיוטי פרי,אימי רכשה זוג נעלי ספורט נייק ב-149.90$ ולקחה איתה את הנעלים לחו''ל,כשהגיעה אימי למלון נעלה את הנעלים כדי לרדת לארוחת ערב והרגישה שנעל ימין ''שורפת'' לה את הרגל ולאחר שסיימה את הארוחה עלתה לחדר והורידה את הנעלים ושמה אותם בקופסא ולא לבשה אותם מאז.כשאימי הגיעה לארץ בקשה להחליף את זוג הנעלים למידה יותר גדולה,לאחר שטורטרה אין ספור פעמים ושליחת בקשות ופקסים וחשבוניות ונציגים ומוכרים שלא מבינים או שלא יודעים כיצד לטפל בבעיה מינורית שכזו,אימי שלחה את הנעלים למרכז שירות של הדיוטי פרי,לאחר מספר ימים אימי קיבלה תשובה מקוממת שמאחר ונעשה שימוש בנעלים 'הם לא יוחלפו,ושלחו לאימי את הנעלים חזרה.אימי היא אישה מבוגרת בת 70 שלא רצה מרתונים או יוצאת לטרקים,הנעלים נלבשו סך הכל 10 דקות בבית מלון,כמה לכלוך או זוהמה יש בבית מלון?,הרי ידוע לכל דכפין שמדידת נעל בחנות נעלים לא קובעת שהן מתאימות ,רק לאחר זמן מה של הליכה,דבר שלא ניתן לעשות בחנות נעלים.הנעלים במצב חדש,ללא כתמים או לכלוך,דיוטי פרי למעשה חוזרת בה ולא עומדת בהבטחותיה (שמופיעה בקבלה)להחליף את המוצר תוך 60 יום.מן הראוי שדיוטי פרי יזכו את אימי(לא מעונינת בהחלפה)בגין הטרטור ועגמת הנפש שנגרם לאימי.שם אימי זמירה 0503705971
חשבונית644631
כספי סוג הנזק :
זכוי כספי פתרון נדרש :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה