פרטי התלונה

תלונות דיוטי פרי

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
רויטמן  אלנה שם/כינוי:
‏יום שני ‏25 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אמי טסה לחו"ל בתאריך ה 25/01/2010 ורכשה לי מוצרי קוסמטיקה אותם ביקשתי- קרמי לחות וסבון לפנים
לקראת הטיסה הבאתי לה דוגמיות ורשמתי לה בכתב יד ברור שאת המוצרים אני צריכה עבור עור שמן, באופן לא מפתיע אמי חזרה לארץ עם מוצרים עבור עור יבש!!!! אשר עשויים לגרום לי נזק לפנים בגלל המרקם שלהם, ולמרות שהיה רשום שהמוצרים צריכים להיות לעור שמן ולמרות הדוגמיות הדיילות החביבות החליטו שאם אין להם במלאי את המוצר ניתן להביא מוצר באריזה דומה הרי במילא אמא שלי לא יודעת לקרוא אנגלית. ברצוני לציין שנכוותי פעם אחת בעבר והשתמשתי במוצר לא מתאים עקב אותה הבעיה ושמעתי לא מעט תלונות על אנשים נוספים שנכוו בצורה זו.
השרות לקוי ופוגע בלקוח כמו כן דיוטי פרי לא יודעים לתת פתרון לנושא
גם לאחר שטעו בכוונה תחילה!!! מפנייתי לשרות הלקוחות היו 2 פתרונות או החלפה בעת טיסה לחו"ל או שליחת המוצרים אליהם וקבלת זיכוי, שמבחינתי כלקוחה שנפגעה אין אחד מבין השתיים הללו פתרון הולם, השקעתי כסף במוצרים יקרים שאיני יכולה לבצע בהם שימוש !!פשוט שרות מזעזע ובזבוז כסף!!
להבא אעדיף להשקיע סכום רב יותר ולקנות בארץ ולא אקנה יותר בדיוטי פרי כך אמליץ גם לחברי ולקרובי
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצרים במיידית למוצרים מתאימים או איסוף המוצרים ע"י הדיוטי פרי וקבלת כסף מזומן פתרון נדרש :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה