פרטי התלונה

תלונות דיוטי פרי

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"הכי זול לקנות בשמים בדיוטי פרי" נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
נמל תעופה בן גוריון כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/08/2010 נסעתי לחו"ל נופש בבורגס ולפני ההמראה הגעתי לדיוטי פרי לקנות כמה מוצרים ובינהם קניתי בושם "אמור אמור" של חברת קאשרל 100 מ"ל במחיר56.9$.- 216 ש"ח (כי בפרסומים בתקשורת נאמר שהכי זול לקנות בדיוטי פרי).כשחזרתי לארץ להפתעתי ראיתי בעתון שאותו בושם נמכר במשביר לצרכן ב 189 ש"ח בלבד , התקשרתי לשרות לקוחות של הדיוטי פרי ונאמר לי לבדוק באינטרנט האם המוצר מופיע במבצע שאם מוצאים זול יותר בארץ מקבלים 200$ החזר , בדקתי ואכן כן הבושם הופיע במבצע, שלחתי בפקס מכתב עם החשבונית שרכשתי וצילום מהעיתון שבו מופיע המבצע במשביר ובקשתי מהם לפצות אותי כמו שהם מפרסמים. לאחר כמה ימים התקשרו אלי והודיעו לי שהמחיר במשביר הוא לחברי מועדון ולא מגיע לי פיצוי, אמרתי לה שהיום רוב האנשים חברים במועדונים ויכולתי לקנות יותר זול בארץ מאשר בדיוטי פרי והם לא הוגנים והודעתי לה שאני הולכת לפרסם והיא ענתה בזלזול תעשי ותפרסמי איפוא שאת רוצה,( וגם לאחר מכן הלכתי לבדוק בסופר פארם שהיה יותר זול בלי שום חברות במועדו)ן לכן אני מפרסמת את תלונתי בכעס כי לא יתכן שבדיוטי פרי שכאמור הבשמים שם ללא מע"מ יהיה יותר יקר, מלקנות בארץ עם מע"מ יותר זול. ברצוני להשב את תשומת הלקוחות שלפני שקונים בדיויט פרי לבדוק את המחירים בארץ כי היום לא משתלם לקנות בדיוטי פרי והם לא עומדים בהתחייבות שלהם שיחזירו כסף הם ממציאים תירוצים ומתחמקים מהתחייבותם
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי לפי התחייבותם פתרון נדרש :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה