פרטי התלונה

תלונות דיוטי פרי

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנית מצלמה דיגיטאלית CANON נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
העתק של מכתב חוזר אשר נשלח לחברת SAKAL DUTY FREE ב- 24.12.2005:
"אני, החתום סרג'יו שבתאי, ת.ז. 317497139, קניתי ב- 13.12.2005 בחנות SAKAL DUTY FREE ELECTRIC מצלמה דיגיטאלית מסוג CANON S2 IS בסכום של 649.99$ שווה באותו יום לפי שאר יציג 4.6060 ₪ /$ לסכום של 2993.85 ₪ .העתק של קבלה מספר 9786734 של הקניה נשלח אליכם בפקס ב- 18.12.2005 יחד עם הפנייה הראשונה שלי לשרות לקוחות SAKAL.
כפי שרשום בחנויות SAKAL DUTY FREE בנתב"ג יש התחייבות של חנות SAKAL על המחירים הנמוכים ביותר בארץ, ובמידה וניתן למצוא מחיר טוב יותר, יוחזר 50% מסכום הקנייה.
בחזרתי לארץ גיליתי מספר מקומות שההבדל משמעותי במחיר המצלמה, שלחתי לשרות לקוחותSAKAL פקס עם הנתונים על המחירים של המצלמה במקומות שונים רק כדי לקבל תשובה מכם שאין להתייחס לחנויות באינטרנט או למקומות אשר אינם נותנים אותם התנאים של אחראיות. וזאת למרות שאין שום תקנון על המבצע שלכם לא באתר של SAKAL וגם לא בנתב"ג לגבי מגבלות מבחינת מחירי המוצרים בארץ!!! לכן, לאחר בדיקה חוזרת של מחירי המצלמות מסוג CANON S2 IS ובדיקת תנאי אחראיות בכול אחת מהחנויות, אני שולח לכם שוב רשימה של 2 חנויות עם מחירים זולים יותר ותנאי אחראיות זהים למוצר אשר קניתי מכם (וזאת לאחר בירור טלפוני מול כול חנות בנפרד):
1. חנות PRICELESS – מחיר המצלמה 2582 ₪ , אחראיות 3 שנים של חברת CANON בין-לאומית- אחראיות מלאה. החנות נמצאת בפ"ת, רחוב הרצל 31, טלפון לבירורים 039043892, 039049989.
2. חנות CAMERA – מחיר המצלמה הינו 2583 ₪ , אחראיות מלאה ל-3 שנים. החנות נמצאת ברחוב אלנבי 82, תל אביב, טלפון לבירורים 035178885. בנוסף, באותו המקום ניתן לרכוש את המצלמה עם אותם תנאי אחראיות, נרתיק מתנה וכרטיס זיכרון של 256 MB מתנה במחיר של 2799 ש"ח (מחיר זול יותר מהמחיר שלכם אשר כולל תוספת כרטיס זיכרון מתנה!)

לדעתי, ההבדל במחירים הינו משמעותי – עומד על מעל 400 ₪ - בתנאי רכישה זהים לחלוטין!!!
לאחר שיחה טלפונית קודמת עם גברת צביעה משרות לקוחות SAKAL אני חושב שהנתונים הנ"ל מספיקים כדי לקבל מכם את החזר הכספי כפי שאתם מפרסמים בנתב"ג".
לציין שעדיין לא קיבלתי את התקנון של חברת SAKAL לגי המבצע שלהם, אין עדות לפי שיחה טלפונית עם החנויות אשר מוכרות את אותו המוצר שקיים הבדל כלל בתנאים של אחראיות המוצר אלא רק בשם החברה אשר נותנת את האחראיות.
בתודה,
כספי סוג הנזק :
החזר כספי כפי שרשום בפרסומות בנתב"ג. פתרון נדרש :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה