|
|
|
|
|
|
פגם בנעלי התעמלות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 05 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
נתב"ג 2000 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט 2005 רכשנו נעלי התעמלות של חברת פומה (לילדה). בשימוש סביר נפתחו חלקים מסוליות 2 הנעליים. פניה לג'יימס ריצ'רדסון העלתה שהם נותנים אחריות של 3 חודשים בלבד. ראשית, לא נאמר לנו על כך דבר בעת הרכישה. שנית, פגם נקודתי בנעליים מעיד שהסוליות היו פגומות. הוצע לנו לגשת לנקודת תיקון ע"מ לבחון אם ניתן לתקן הסוליות: נקודות התיקון הן שתיים: בחולון ובמודיעין, אף אחת מהן לא קרובה לביתנו (פ"ת) כך שמבחינת עלות בדיקת התיקון ההצעה אינה סבירה ועדיף לפנות לסנדלר מקומי.
נראה לנו שראוי היה שחברה המכבדת את עצמה ואת השירות שהיא נותנת תדאג להחליף נעליים פגומות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת הנעליים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דיוטי פרי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|