פרטי התלונה

תלונות דיוטי פרי

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שלום נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
24.11.11 טסתי ורכשתי בחנות בדיוטי פרי שני בשמים חברת ג'וסי קוטור המבצע אומר קנה אחד במחיר מלא וקבל את השני בחצי המחיר ז"א ב%50 הנחה ביקשתי להחליף את המוצר ושלחתי חברה שטסה ב28.11 היא קיבלה זיכוי של הבושם השני שכביכול עלה 50% אני כצרכנית לא הייתי מחליפה לזיכוי אך גם אותה חברה עשתה לי טובה וכרגע המצב שהיא קיבלה זיכוי כאשר שוחחתי עם השירות לקוחות עם נציגה בשם אבישג היא אמרה שכרגע יש לי זיכוי ושלא אוכל לקבל את הבושם שוב אני לא מבינה מה קורה עם השירות לקוחות של היום ?הם מנסים לדפוק את הלקוחות?גם ככה המצב קשה בגלל ההתנהלות של ההגעה לחנות ז"א רק כשטסים אינני מעוניינת בזיכוי אני מעוניננל בכסף שלי בחזרה לפני שיחתי עם אבישג הייתי מעוניינת לרכוש מוצר אבל אחרי השיחה הלא שירותית ולא נעימה איתה אני מעוניינת בכסף שלי בחזרה וזו זכותי המלאה כי לא עבר יותר מ-40 יום אינני מעוניינת ב-62.5 דולר בתור זיכוי לרכישה בדיוטי פרי
כספי סוג הנזק :
אני מעוניינת בזיכוי כרטיס האשראי בו רכשתי פתרון נדרש :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה