פרטי התלונה

תלונות דיוטי פרי

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר חדש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתב"ג כתובת:
תיאור הבעיה:
כאשר נסעתי לחו"ל רכשתי מייק אפ של גרלן המוכרת המליצה עליו מאוד והבטיחה שהוא מתאים לי, כאשר חזרתי הביתה ניסיתי פעם אחת להשתמש בו הוא לא התאים לי בצבע שלו והרגשה הייתה לא נעימה, ניסיתי ליצור קשר איתם ולבקש להחליף למשהו שאכן מתאים לי. נאמר לי בנוקשות שאין החלפה על מוצר שהשתמשתי, ניסיתי לכתוב מייל ולהסביר להם שניסיתי רק פעם אחת, אך זה לא עזר. זאת המדיניות שלהם, אני רוכשת בדרך כלל מוצרים מדיוטי פרי, אך אחרי יחס כזה אני אחשוב פעמיים לפני שאני אכנס עליהם, חבל שחברה כזאת גדולה מתייחסת בצורה כזאת מזלזלת ללקוחות
כספי סוג הנזק :
אני מצפה שיחליפו לי את המוצר או יתנו זיכוי על הסכום פתרון נדרש :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה