פרטי התלונה

תלונות דיוטי פרי

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על שירות - אודות אולגה דניסוב נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נמל תעופה בן גוריון כתובת:
נמל תעופה בן גוריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ביום 12.08.12 טסתי לבולגריה, עם בעלי ושלושת בנותינו הקטנות, לאחר שבחרנו במשך כשעה מוצרים בדיוטי פרי הגענו והמתנו בתור, בקופה, התור נתקע מאחר ולאחד הלקוחות המטופלים היתה בעיה כלשהי, בשלב זה הגיעה לקופה (נדמה לי שמספרה 13) אחראית וביקשה שניגש לעמדות "לקוח זהב" (אם אינני טועה 53-57), ובמפורש הורתה לנו לגשת בכדי לשחרר הפקק שנוצר.

הגענו לקופה של אולגה דניסוב (olga denisov), שהיתה ממורמרת וכועסת, היא שאלה האם אנחנו לקוחות זהב, כשהשבתי בשלילה הדפה המוצרים בשיא הזלזול והודיעה שלא תקבל אותנו, הבהרתי לה כי נשלחנו על ידי האחראית ובכל זאת היא סירבה לטפל בנו, בקטע עקרוני התעקשתי שתקרא לאחראית ותברר העניין, היא אמרה :"אין בעיה, תתעכבו עוד קצת", ניגשתי בעצמי לאחראית והיא הגיעה ונתנה לה אישור לקבל אותנו.

אוולגה הזועפת זרקה לעברנו את הקבלה, הכל בזלזול ובמתן יחס מתנשא ומשפיל, ביקשתי מעטפה, בכדי לשמור החשבונית, כמו בכל טיסה (השארתי חלק מהמוצרים לאסוף בעת חזרתי) וגם המעטפה נזרקה עליי.

בשלב הזה, הודעתי לאולגה כי כשאחזור אדאג לשלוח מכתב מפורט אודות המקרה, תגובתה, בקולי קולות לא איחרה לבוא:" תשלחי, תשלחי, אני מתה שיפטרו אותי", ואז פרצה בצחוק רם.

אז הנה, הגשמת חלום עבור אולגה הכועסת וממורמרת, את החלק שלי עשיתי, אולי תגשימו לה גם אתם את חלומה?????

מה לומר, את השוקולדים שיכולתי לרכוש בחנות ממול אכן ארכוש בפעם הבאה שם, אני כלקוח לפני טיול משפחתי לא אמורה להגיע מבויישת ומושפלת ליד בנותיי, רק משום שהקופאית לא מסתכלת על הלקוחות כבני אדם, אלא כעל זהבה, כסף או נירוסטה.

גיחכתי לעצמי היום כשפתחתי האתר שלכם וראיתי את הכותרת שלכם "לא תמצאו שירות טוב מזה".

חבל, חבל, חבל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה