פרטי התלונה

תלונות דיוטי פרי

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה לגבי מחירי הסגריות באתר האינטרנט של דיוטי פרי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתב"ג כתובת:
נתב"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
ביום ראשון האחרון ה 20.1.13 נכנסתי לדיוטי פרי לפני טיסה למלטה על מנת לרכוש מארז 5 פקטים של סיגריות kent blu מכוון שאני וחברתי לא רצינו לרכוש מוצרים נוספים מהדיוטי פרי נכנסו בערב שלפני הטיסה לאתר האינטרנט של הדיוטי פרי כדי לבדוק כמה עולה מארז שכזה מצאנו כי המארז עולה 192 דולר ,כאשר הגענו אל חנות הדיוטי פרי חיפשנו את המבצע והתברר לנו כי לא דובים ולא יער המארז עולה 210 דולר כאשר שאלתי את המוכר לפשר העניין ומדוע יש פער בין המחיר בחנות לבין המחיר באתר האינטרנט תפסתי אותו בחוסר עונים ולאחר התייעצות מול נציגת מכירות אחרת 2 המוכרים הגיעו למסקנה כי המבצע נגמר, ביקשתי שנבדוק שוב באתר החברה האם באמת המבצע נגמר הם סירבו בכלל להתייחס לבקשתי להתחבר לאתר האינטרנט של החנות וחבל.
בכל מקרה הסלוגן של הדיוטי פרי לפני שקונים בודקים מוכיח רק דבר אחד לפני שקונים בודקים אבל לא באתר של הדיוטי פרי.
כספי סוג הנזק :
אני מבקש את ההפרש שבין 210 דולר ששלמתי לבין המחיר של המבצע שהיה 192 דולר הפרש של 18 דולר ויש לי את הדרך להוכיח כי עוד באותו יום המחיר בפרסום באתר היה 192 דולר פתרון נדרש :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה