פרטי התלונה

תלונות דיוטי פרי

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בושם שנקנה בדיוטי פרי וגרם לפריחה בצוואר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הנגב 4 כתובת:
נמל התעופה בן גוריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בס"ד
חברתי רכשה לי בושם מהדיוטי פרי, CHLOE והבושם גרם לי לגרד ופצעים בצוואר, פניתי למשרדי החברה במייל, אף אחד לא חזר אלי.
התקשרתי לשירות הלקוחות, שם ענו לי כמה נותני שירות, בזלזול והתנשאות, כתבתי מכתב למנהל שירות הלקוחות, שלחתי את הבושם עם מכתב מרופא, עור אף אחד לא חזר אלי, אני מתקשרת לבקש את אחד המנהלים שיאמר לי מה קורה עם כספי חזרה, מבטיחים שיחזרו אך אף אחד לא חוזר. ההתיחסות של החברה בזלזול ויחס מחפיר כנראה שבג'מס ריצדרסון רוצים רק את הכסף של הלקוחות, אך אם נגרמת בעיה הם מתנערים מהאחריות.
בושה וחרפה, תשקלו כמה פעמים לפני שאתם רוכשים שם בשמים.
וזלזול בלקוחות סוג הנזק :
את הכסף חזרה, נשלחה תלונה למועצה הישראלית לצרכנות. פתרון נדרש :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה