פרטי התלונה

תלונות דיוטי פרי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר DVD משולב עם וידאו תוצ. LG דגם DIVX8816W נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏אפריל ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
המכשיר הנ"ל נרכש עבורי ביום 20.4.05 עפ"י חשבונית מס' 9499732, במחיר של 160 $. מלכתחילה הגיע המכשיר ללא תעודת אחריות וללא ספר הוראות בעברית ואף ללא החשבונית. נדרשו אין ספור טלפונים כדי להצליח ולקבל לפחות העתק מהחשבונית, את ספר ההוראות בעברית ותעודת האחריות - לא קבלתי עד עצם היום הזה. המכשיר הוכנס לפעולה בחודש יוני, ולאחר כשבועיים התגלתה בו תקלה. למזלי הסכימו במעבדה הנותנת את השירות לתקן את המכשיר על סמך החשבונית בלבד. שילמתי 90 ש"ח עבור ביקור טכנאי לצורך ךקיחת המכשיר והחזרתו מתוקן, כיון שאין ביכלתי לעשות זאת בכוחות עצמי, התיקון כוסה ע"י האחריות. והנה, כחודש לאחר מכן התקלקל המכשיר בשנית. בשלב הזה כבר הייתי שבעה מכל התלאות שליוו את המכשיר הזה מרגע הגעתו אלי, הכנסתי אותו לקופסא המקורית, שם הוא נמצא עד עצם היום הזה. אין ביכלתי וגם אינני יודעת לפרק ולהרכיב אותו בכל פעם, ואינני מעונינת לשלם בכל פעם עבור ביקור בית, ומעל לכל - אינני חושבת שמכשיר חדש צריך להתקלקל פעמיים בתוך תקופת שימוש כה קצרה. דיברתי עם גב' צביה משירות הלקוחות, וביקשתי - לאור האמור - את החלפת המכשיר או - לחילופין - ביטול העיסקה. גב' צביה אכן היתה אדיבה מאד אולם חזרה אלי עם תשובה ש"אין לה אישור להחליף לי את המכשיר או לבטל את העיסקה, וכי אין סיבה שלא אתקן שוב את המכשיר". טרם שאני מגישה תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות, מצאתי לנכון להפנות תלונה באמצעותכם, כדי למצות את הסיכוי לפתור את הבעיה ללא צורך בנקיטת הליכים משפטיים.
כספי סוג הנזק :
ביטול העיסקה, ובעדיפות שניה - החלפת המכשיר בחדש ות פתרון נדרש :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה