|
|
|
|
|
|
אי קבלת מוצר מה DUTY FREE בפועל . |
נושא התלונה: |
יום חמישי 20 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחרונה הוחלפה שיטת אריזת המוצרים ב duty free . המוצר נארז במחסן ולא מול הלקוח. בפועל בזמן לקיחת המוצרים הלחץשם כבד והחתימה על האישור נעשית לרוב ללא בדיקה פיזית.הבעיה רלבנטית בעת קניית מספר פרטיים קטנים באריזה.
מבחינה פורמאלית יש לחנות חתימה על המוצרים - מבחינה מעשית לא קיבלתי את המוצר.
הבעיה יותר עקרונית כיון שבפועל התנאים לא מאפשריים בדיקה.לקוח שיבדוק יראה טרחן והלחץ מסביב יחייב אותו להסתלק.
פניתי לשרות הלקוחות שלהם - מספר פניה 2356 .אולם הם הסתפקו בחתימה הפורמאליתעל קבלת המוצר ובזה סיימו את הטיפול.
|
כספי |
סוג הנזק : |
אריזת המוצר מול הלקוח או שינוי תהליך המסירה עם בדי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דיוטי פרי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|