|
|
|
|
|
|
מתנה שהובטחה ולא סופקה |
נושא התלונה: |
שבת 17 ספטמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר אמנה והובטח לי וגם נרשם על גבי החשבונית שאני זכאית למערכת טלפונית מסוג יונדאי ששויה כ-400 ש"ח מתנה. המקרר סופק ללביתי ללא המתנה מאז אנחנו מנסים להתקשל למח, שירות הלקוחות אך ללא הצלחה. אין הם עונים. המליצו לשלוח פקס שלחתי ב-2-10 אך אין באפשרותי לדעת אם קבלו. באתר שלהם הם מסרבים לרשום אותי בטענה שמס' זיהוי שגוי (האמינו נסינו בכל הדרכים)ביום חמישי האחרון ה3-11-05 הצלחנו לאחר המתנה והאזנה להודעהמוקלטת על שירות "מצויין"!!!! להגיע למענה אנושי בשם מיכל שבקשה העתק מהחשבונית והבטיחה לטפל מיד בדבר.והענין בטיפול.כיצד לפי דעתכם ניתן לקבל את מתנתי????? תודה לקוחה מאוד מאוכזבת משירות הלקוחות של הדיוטי פרי של סקאל.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
דיוטי פרי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|