פרטי התלונה

תלונות דיוטי פרי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חנות דיוטי-פרי ג'ימס ריצ'רדסון נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נמל התעופה בן-בגוריון כתובת:
נמל התעופה בן-בגוריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי בתאריך ה 26/03/2008 מוצרים בחנות דיוטי-פרי ג'ימס ריצ'רדסון בנמל התעופה בן-גוריון
טסתי לטיול של 4 חודשים במזרח הרחוק שבתי לישראל בתאריך ה 07/07/2008
אך לצערי הרב שחכתי את החבילה כאשר יצאתי מאולם הטיסות הנכנסות נזכרתי ושבתי על עקבותיי אך לא נתנו לי את החבילה נאמר לי לעלות לקומה 1 ומשם לקומה 3 ולך תבוא לך תבוא
בחברת ג'ימס ריצ'רדסון מסרבים לתת לי את החבילה בהמתלות שונות של חוקי מכס ,אני קניתי בסכום של 250$ את המוצרים בחנות דיוטי-פרי ג'ימס ריצ'רדסון ולא במכס
כמו כן שוחחתי עם שירות הלקוחות הטלפוני של חברת ג'ימס ריצ'רדסון ואף הגדילו לעשות ולנתק לי את שיחת הטלפון מספר פעמים בפרצוף!!!
מיותר לציין את ביזבוז הזמן הכסף עוגמת הנפש וחוסר הנעימות אשר נוצרים בעקבות כך ,
עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
אבקש לקבל את החבילה שלי ופיצוי כספי פתרון נדרש :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה