פרטי התלונה

תלונות דיוטי פרי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך התלונה של אי החזרת DVD מקולקל נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
תאריך: 19.2.06
בהמשך לתלונה מתאריך 31.1.06.
אני כותב בשם חברתי רוזי בדנג'ו.

ראשית אני מודה למר אייל לובטון, אחראי פניות הציבור בחברת סקאל דיוטי פרי על התגובה המהירה והטיפול בפרשה.

בהתאם לסיכום עם מר לובטון חברתי ניגשה לפני כשבועיים וקיבלה תמורת הDVD המקולקל של LG שהביאה DVD מקליט חדש של LG מהאריזה מחנות סקאל במפרץ חיפה.

אני הרכבתי לה את הDVD החדש בביתה בעכו. לצערינו נוכחנו שאין הקלטה ישירה, אין אפשרות לעשות FINALIZATION או סגירה(חתימה בעברית) של התקליטור המוקלט, הDVD לא קורא תקליטור שהוא הקליט אלא מזהה רק תקליטורים ממקור אחר. לעתים הוא נכבה לגמרי מעצמו. כל פעם שהוא לא מתפקד, צריך להוציא אותו מהחשמל ולהחזיר אותו לחשמל. ייתכן שיש עוד תקלות שלא ידועות לי.

חברתי הביאה היום את הDVD לתיקון למעבדת טלירון מורשית של סקאל במפרץ חיפה. שם כבר זיהו אותה והציעו לה לבקש משרות לקוחות להחליף את הDVD המקולקל בDVD של חברה אחרת, לא של LG.

חברתי התקשרה לשירות לקוחות של סקאל ושם נאמר לה שיחזרו אליה אחרי שיקבלו דו"ח תקלות מהמעבדה.

לסיכום: אין DVD תקין כבר למעלה מחודש וחצי. חברתי מתרוצצת כל הזמן ומבזבזת זמן וכסף על נסיעות בין הבית בעכו למפרץ חיפה, עשרות טלפונים ולא רואים סוף לפרשה.

אי יכולת לשלוח תקליטורים מוקלטים מהטלויזיה לבן שנמ סוג הנזק :
החזרת הכסף עבור רכישת הDVD כדי שתוכל לקנות מכשיר א פתרון נדרש :

דיוטי פרי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה