פרטי התלונה

תלונות מרדנית

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכיבים זולים ולא אמינים- חוסר שירות משווע!!!!!!tom נושא התלונה:
יולס עופר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏13 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נהריה כתובת:
נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:

לכבוד
מר יעקב יונג – מנכ"ל
משרד מסחר והתעשיה

הנדון: 'מרדנית' מחשבים נהריה

א,ג,נ,.

יעקב שלום רב,

לפני כחצי שנה לערך רכשתי מחשב ביתי בחנות 'מרדנית' מחשבים שנמצאת בנהריה.
ביום א' 13 באוגוסט פניתי שוב לחנות , זו הפעם השלישית במספר מאז רכשתי את מחשבי.
מאחר וזה המחשב שבק חיים, אני עובד בחברה רגישה ומוציא לאור פרויקטים רגישים מאוד.
המחשב הינו כלי העבודה שלי ומיותר לציין כי מזה שבועיים ימים אני חסר אונים.

לאחר אין ספור פניות לחברה, השיבו אותי שוב ושוב למנהל החנות יוסי, זאת למרות שפניתי
ל 'שרות הלקוחות' של החברה, התעלמו אפילו מהצורך הפשוט והוא להחזיר אלי טלפון.

בפעם השנייה בה שבתי לחנות אשר בנהריה אף הוצעה לי מערכת הפעלה בסך 200 ₪,
ע"י עובד החנות, מובן שלאחר דבר לא שילמתי על מערכת ההפעלה (פניה בנושא הועברה אל
B.S.Aׂ), כמובן שהוחלפו כל הרכיבים במחשב!.

והנה בפעם השלישית לאור כל האמור לעיל, עולה ספק רב באשר לאמינות החברה.

בשיחת טלפון עם יוסי מנהל החנות, לאחר שהזכרתי את הפעמים הקודמות נאמר לי ואני מצטט –
"אני מנהל רק חודש ימים את החנות" – למרות שהיה נוכח בעת רכישת המחשב (אח"כ ידע לתאר
את יופייה הרב של חברתי שהייתה עימי בחנות).

לגבי אותו עובד שהציע לי תוכנה לא חוקית – "הוא כבר לא עובד אצלנו תתבע אותו".

היום אין להם במלאי מעבד, ואני אאלץ - ציטוט " לחכות או לשלם 100 ₪ על מעבד אחר".

כמובן שכל ניסיון מצידי לפנות ל 'שרות הלקוחות' עלה בתוהו.

בעידן שנות האלפיים, תמוה הכיצד חברה שכזו עדיין מתקיימת עם 'מוטו' של משטר שעבר עליו
הכלח.


לטיפולך אודה,





בברכה

עופר יולס


העתק ממכתבי שנשלח למשרד המסחר ו התעשיה.

חוסר שירות ומקצועיות, אחרי ששילמת אף אחד לא מכיר אותך ואני לא הראשון שמתלונן על 'מרדנית' צריך להוריד אותם מהמדף!!!!!

ואל תטרחו לפנות לשרות הלקוחות - הם תמיד תפוסים!!!!(בעיות שירות)
אחרי הקניה לא מכירים אותך!!!!! ואני לא הראשון!!! סוג הנזק :
החלפת רכיבים אמינים ומקוריים ללא תוספת תשלום פתרון נדרש :

מרדנית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה