פרטי התלונה

תלונות מרדנית

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב מתמשך באספקת מחשב ונסיון הצעת שדרוג במחיר מנופח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מחלקת אינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
בצעתי הזמנת מחשב למרדנית דרך וואלהשופס (963638 מספר ההזמנה) בתאריך 17/08/06. ההזמנה אושרה טלפונית, ונאמר לי אז שאספקה 7 ימים (באתר הובטח 10 ימים).
כעבור אותם 10 ימים, התקשרתי לברר מה קורה. נאמר לי שבגלל לחץ זה יהיה "אמצע שבוע הבא"
היום התקשרתי לבדוק שזה מגיע, דיברתי עם מישהו בשם תומר, ועכשיו נאמר לי שאזל המעבד, ויהיה עיכוב של עוד שבועיים. הציעו לי שדרוג למעבד חזק יותר ( DUALCORE 2.66) (במקום P4 3GHZ) עם כרטיס אם אחר ( GIGABYTE GA8I945GZME) (במקום INTEL GRANT COUNTY 2), בתוספת של 299 ש"ח.
אמרתי שאשקול את זה, ואז נזכרו שגם אזל המסך (גם שבועיים עיכוב). ניסו להציע לי מסך אחר (לא רחב), או לחילופין מסך בתוספת של עוד 300 שקל שטענו שרחב. בדקתי מק"ט ובעצם אינו רחב.
בדקתי מחירים, והפרש השדרוג לדעתי לא מוצדק. הפרש מחיר מכירה אצל מרדנית עצמה למעבר הוא 136 ש"ח (589 במקום 453). הכרטיס אם המוצע עוד לא מופיע ברשימה באתר, אבל לפי סקירת שוק הכרטיס אפילו יותר זול ב30 ש"ח מהמקורי. (גם לא ברור לשם מה רוצים לשנות לוח אם - המקורי גם מתאים. או שמא גם הוא אזל? תמוה בעיני). אז סך עלות השדרוג אמור להיות בערך 100 שקל לדעתי (לפי מחירי מרדנית ומחירי שוק), לא 300.
כשהתקשרתי להגיד שההפרש אינו נראה לי מוצדק, נאמר לי שזה "מחיר עלות" - מה שנראה לי שאינו כן. גם נאמר שאין להם מסך 19 רחב להציע במיידי בכל אופן.
לאור זה, אמרתי שאני אמתין להרכב המקורי ללא שום שינויים, אבל אני מאד מקווה שזה יהיה פחות משבועיים.
לדעתי חודש אספקה במקום 10 ימי עבודה כפי שהתחייבו הוא מוגזם, מה גם שהצעת השדרוג במחיר מוגזם לא משאיר לי הרגשה טובה. מכל זה אני גם חושש שבעוד שבועיים יהיה תירוץ אחר....

אני אודה לכם אם תוכלו לברר את העניין ולמצוא פתרון שיהיה לי מחשב כפי שהוזמן עם מסך כפי שהוזמן - בזמן סביר - רצוי מאד עוד השבוע.

בתודה מראש
פנחס

הערה: שרות לקוחות של וואלה ענה לי הבוקר (לאחר שנאמר לי על העיכוב הנוסף) ב"מה אתה רוצה ממני", ורק לאחר ויכוח הסכימו לבקש שמרדנית יחזרו אלי. וגם אז אף אחד לא חזר אלי, עד שסוף סוף הצלחתי לתפוס את מרדנית בטלפון שוב
אספקה מהירה עד כמה שאפשר (רצוי מאד עוד השבוע) ופיצ פתרון נדרש :

מרדנית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה