פרטי התלונה

תלונות מרדנית

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצר שאינו מתאים נושא התלונה:
טמיר שאול שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏10 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מעביר לכם את ההתכתבות שהיתה לי עם חברת מרדנית, עד היום הם לא טרחו אפילו לענות.
שאול טמיר

שלום לחברת מרדנית

בהזמנה 958825 הזמנתי מחשב מחברתכם באמצעות וואלה שופס.

לאחר ההזמנה צלצל אלי איש טכני בשם יוסי והציע לי לשדרג את המחשב עם במארז של י.ב.מ,שמחירו 200 ש"ח, בתמומתי הסכמתי.
לאחר קבלת המחשב התברר שהוא עושה רעש של "מטוס בהמראה
פניתי לחנות שלכם בקריות לטכנאי בועז, שאגב אני רוצה לציין אותו לטובה על הסבריו המלומדים והשרות הנפלא שהוא נתן לי, הלואי וירבו כמותו.
התברר לי שהמארז שנמכר לי מתוכנן למחשב הרבה יותר גדול והוא בעיקר מיועד למחשבי סרבר.ולכן כדי להגיע לרעש סביר הוא נאלץ לנתק את אחד המאוררים, שגם ניתק ע"י כך את התאורה המראה שהמחשב פעיל, מכיון ששניהם נמצאים על אותו מחבר.
שאלתי היא מדוע אתם מציעים את השדרוג הזה, שזה " נזם זהב באף חזיר" , כאשר הוא מיותר, רק כדי שאנשים תמימים כמוני, יפלו בפח, וישלמו על כך 200 ש"ח

מוואלה שופס שאליהם אני שולח העתק מהמייל שלי, אני מבקש לפרסם את תלונתי באתר שלכם כדי שלא עוד אנשים תמימים כמוני יפלו בפח
אם לא הייתי צריך את המחשב בדחיפות, הייתי מבקש מיכם לקחת אותו חזרה, ולהחליף את המארז, במארז סטנדרטי אותו אתם מספקים ללא תוספת תשלום

בברכה
טמיר שאול

טל. 3605943-052
עלבון סוג הנזק :

מרדנית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה