פרטי התלונה

תלונות חדרה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא ניתן לברר בטלפון האם הפקס שנשלח הגיע ליעדו נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוב ששת הימים-מתחם אגד כתובת:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחשבון המים האחרון הבחנתי שהורידו את מספר הדיירים ל 2 נפשות
מבירור טלפוני עם אוריינה ממוקד הבירורים.
לטענתם נשלחו לי טפסים לעידכון מס' הנפשות בבית ומאחר ולא שלחתי עם הורידו מס' הנפשות באפן שרירותי. אני לא קיבלתי טפסים שכאלה ובכל מיקרה היה עליהם חובה לשלוח לי שוב בדואר רשום לפני נקיטת הצעד החד צדדי הזה שיש בו משום קנס. עפ"י הנחיית הנציגה הנ"ל הורדתי טופס עידכון פרטי לקוח ושלחתי אליהם בתאריך 24/05/2010 הטופס בצרוף צילום ת.ז וספח. היום התקשרתי לשירה ממוקד בירורים ע"מ לוודא שהפקס התקבל ומטופל על ידם.
התשבה שקיבלתי שאי אפשר לברר את זה בטלפון ועלי להגיע פיזית למקום !!
ביקשתי לדבר עם הממונים שלה ונענתי שלא ניתן והיא ניתקה הטלפון.
הפקידות הזו שוכחת שאנחנו צריכים לעבוד כדי לשלם את חשבונות המים
שמשלמים את שכרם!!!
לטיפולכם המסור אודה
ופיקשתי לברר עם היגעו ה

חדרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה