פרטי התלונה

תלונות רשות הטבע והגנים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא אדיב תוקפני וגס רוח על ידי עובד וגיבוי על ידי מנהל הפארק נושא התלונה:
לוינסקי גיא שם/כינוי:
‏יום שני ‏09 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פארק מקורות הירקון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בשעות הצהריים הגענו לבקר בפארק מקורות הירקון, המקום היה די עמוס והתלבטנו אם להיכנס או לא, לכן ביקשנו בעמדת התשלום בכניסה חוברת של האתר כדי להחליט אם להיכנס או לא. התיישבנו לעיין בעלון בספסל שנמצא סמוך לכניסה, לאחר כשלוש דקות אחד מן העובדים בעמדת התשלום שאל אותנו "מה איתכם?" ואמרנו שכנראה לא נכנס, מיד העובד התחיל לדבר אלינו בגסות ודרש שנעזוב את המקום, טען שהספסל מיועד למכירת מינויים ושאנו מפריעים בהיותנו יושבים שם. יש לציין כי באותו זמן אף אחד לא נמצא בקרבת מקום לספסל או ביקש לעשות מנוי. בנוסף הצטרף מי שטען שהוא מנהל האתר לדרישותיו של העובד כי עלינו לעזוב מייד אם אין בכוונתינו להיכנס לאתר - ולשלם כמובן. כאשר התבקשו לתת את פרטיהם האישיים תחילה התחמקו בטענה שאם אין בידי עט לרשום, "זו בעיה שלך", אחרי התעקשות מצדי הבחור שטען שהו מנהל האתר רשם את שמו על דף (אורי דוד), סירב לרשום את שם העובד ואז גירש אותנו שוב בגסות.
אנו מבינים כי בימי חג קיים עומס רב וכי על העובדים להתמודד עם מספר רב של מבקרים, אך זו אינה סיבה לנהוג בצורה כזאת כלפי אף אחד שמגיע לבקר באתר ציבורי ושמשכורתו משולמת מהמיסים של הציבור שאותו הוא אמור לשרת.
עלבון סוג הנזק :

רשות הטבע והגנים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה