פרטי התלונה

תלונות רשות הטבע והגנים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהול לא-תקין בהבטים שונים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
1. לגבי הליך עשיית מנוי -"מטמון". לא קיבלנו למרות בקשתינו , כל קבלה/חשבונית או לחלופין אשור על סכום התשלום, ע"י העובד שלכם בשמורת דן [שם שילמנו סכום מזומן בכניסה, שלאחר קוזז מהסכום הכללי למנוי משפחתי ואת היתרה שילמנו באשראי]. כל שיש בידינו הוא פתקית מודפסת "מנוי זמני" שבתוכה מולא שמינו בכתב-יד והתאריך, ותו-לא !!
2. גם על הפתקית הזמנית וגם כמנויי-עבר ידוע ורשום כי "הכרטיס מקנה כניסה חופשית לשמורות....", אלא שבנגוד לכניסתינו לציפורי לפני שנה וחצי בארוע בשעות הערב, הרי עתה לא ניתנה לנו אפשרות להכנס לבית-שערים כמנויי-מטמון, אף לא אפשרו הנחה מסוימת כמנויים-- א ב ס ו ר ד !!!! [עובדה מרגיזה כי הגענו מרחוק]
התייעלות בהתייחסות למנויי-מטמון פתרון נדרש :

רשות הטבע והגנים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה