נהול לא-תקין בהבטים שונים |
נושא התלונה: |
יום חמישי 24 אפריל 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
1. לגבי הליך עשיית מנוי -"מטמון". לא קיבלנו למרות בקשתינו , כל קבלה/חשבונית או לחלופין אשור על סכום התשלום, ע"י העובד שלכם בשמורת דן [שם שילמנו סכום מזומן בכניסה, שלאחר קוזז מהסכום הכללי למנוי משפחתי ואת היתרה שילמנו באשראי]. כל שיש בידינו הוא פתקית מודפסת "מנוי זמני" שבתוכה מולא שמינו בכתב-יד והתאריך, ותו-לא !!
2. גם על הפתקית הזמנית וגם כמנויי-עבר ידוע ורשום כי "הכרטיס מקנה כניסה חופשית לשמורות....", אלא שבנגוד לכניסתינו לציפורי לפני שנה וחצי בארוע בשעות הערב, הרי עתה לא ניתנה לנו אפשרות להכנס לבית-שערים כמנויי-מטמון, אף לא אפשרו הנחה מסוימת כמנויים-- א ב ס ו ר ד !!!! [עובדה מרגיזה כי הגענו מרחוק]
|
התייעלות בהתייחסות למנויי-מטמון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|