פרטי התלונה

תלונות רשות הטבע והגנים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת כרטיסים גם כאשר האתר מלא עד אפס מקום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
משרדי וקופות חוף אכזיב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!

ברצוני להביע את מורת רוחי מהתנהלות אנשי שמורת הטבע והגנים בהתנהלות
חסרת האחריות והרצון לעשות כסף קל על גב ציבור הלקוחות בפארק אכזיב.

הגענו אני ומשפחתי בשעה יחסית מוקדמת ,בערך ב 09:30 לפארק,היה לחץ בקופת הפארק,אך לא יכולתי לשער שהפארק בשעה כה מוקדמת אפילו אם זה יום העצמאותהיה מלא עד אפס מקום.
לפני ששילמתי ביקשתי להכנס לפאר לבחון את המצב ,אך נדהמתי לגלות שהפארק מלא באנשים עד אפס מקום.
חזרתי לקופות ולפקח שמורות הטבע שהיה שם והתרעתי בפניו,אך לא קרה מאומה
עדיין הכניסו את האנשים מתוך ידיעה ברורה שהאנשים שמו את מיטב כספם עבור ללא כל תמורה.
ולמעשה בדרך זו גזרו קופון יפה של כסף.
למזלי התיישבתי ליד חבר שהגיע מיום אתמול ,אבל עד השעה 12:00 איפשרו לאנשים להגיע בהמוניהם ,לשלם ,אבל לא היה איכפת לפקחים ולמי שהיה אחראי שהאנשים שנכנסו ממשיכים לשוטט עם מיטב מטלטליהם וללא מקום בפארק.

לאור דברים אלו ברצוני להתלונן על התנהגות של בצע כסף וחוסר הגינות בולט מאוד

בברכה

אבי יפת

עכו


עוגמת נפש סוג הנזק :
עלבון,כספי,בזבוז פתרון נדרש :

רשות הטבע והגנים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה