פרטי התלונה

תלונות פיצה 1+1

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוכל מקולקל ואי תגובה הולמת נושא התלונה:
‏שבת ‏09 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף כתובת:
דיזנגוף קינג גורג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במוצאי שבת האחרון הזמנו מרשת 1+1 שני מגשי פיצות ושני מנות של לחם שום, לאחר שהשליח הגיע . עד לכאן הכל טוב. ומכאן זה מדרדר עד רמה שאנחנו מרגישים שדפקו אותנו בזלזול רב. הלחם הוזמן על ידי אחד ששומר כשרות ולא מערבב בשר וחלב , בגלל זה הוא הזמין לחם שום . הלחם הגיע שהוא מצופה בגבינה מבלי שנאמר לנו שהוא מכיל גבינה. לאחר מכן פתחנו את הפיצה והיא הייתה נראית לנו חיוורת ובצקית ולא מוכנה . לאחר שטעמנו את הפיצה התברר לנו שלא רק העין ראתה אלא גם החך שלנו. 5 דקות לאחר שקיבלנו את האוכל התקשרתי לרשת לקבל תגובה על ההזמנה , ביקשתי לדבר עם מנהל ונעינתי על ידי מנהל חסר התחשבות שלא הבין למה אני בכלל מתקשר אליו . הסברתי לו שלא הסבירו לי שהלחם שום הגיע עם גבינה , אז הוא טען שהוא לא צריך לדווח לי על זה . אני חושב שהזמנתי לחם שום לא לחם גבינה עם שום. לאחר מכן סיפרתי לו על מה שקורא לנו עם הפיצות שהם לא מוכנות ופה הסיפור רק מתחיל להיות מעצבן ומקומם, הוא אמר שהוא יבוא להחליף לנו רק את הפיצה שלא נגעו בה . כי מה שנאכל הוא לא יכול להחליף. איך אני אמור לדעת שמשהו לא טוב עם אני לא טועם . בכל השיחה הטלפונית ממנו נתקלתי ביחס מזלזל וחסר אכפתיות מהמנהל שגרם לי להרגיש רע מאוד. החלטתי לא לוותר לקחתי את המגשים של הבצק פיצה ואת לחם מרגרינה גבינה ושום שהיה שם בספק והחלטתי ללכת לדרוש את כספי בחזרה מהסניף . שהגעתי לסניף דרשתי לראות מנהל אמרו לי הוא בטלפון , חיכיתי כמה דקות כדי שיתן לי את השרות והוא המשיך ליבש אותי על הקאונטר כאילו אני לא קיים. לאחר מספר רב של דקות הוא עשה לי טובה שהחליט להתייחס אל פנייתי . כשהוא החליט להתייחס אלי הוא ניגש אליי בטון מאיים ודרש שאצא מחוץ לפיצה כמו שאנחנו הולכים ליישב איזה סכסוך בין עבריינים. שסירבתי לצאת איתו החוצה הוא התחיל להרים את הטון שהוא לא מחזיר כסף והדבר היחידי שהוא מוכן זה להחליף לי את הפיצה שלא נגענו בה.
לאחר מכן ביקשתי לדבר עם בעלת העסק קיבלתי טלפון שאני אוכל רק לדבר איתה ביום ראשון . למחרת חבר שלי שהיה נוכח איתי ניסה לדבר איתה והיא אמרה לו אני עסוקה אני אתקשר אליך יותר מאוחר ולא חזרה אליו עד לרגע זה.
חברה פיצה 1+1 זאת חברה שמזלזלת בלקוחותיה , כל השבוע מאז אני נזכר בזה זה מקומם אותי . לפני ההזמנה חברי ביקשו ממני להתקשר לחברה אחרת ואני התעקשתי על 1+1 בגלל הדיל . שילמנו 89 שקלים וקיבלנו רק עצבים וחוסר יחס . ושקיבלנו יחס הוא היה עוין
כספי וכאבי בטן ואיומים באלימות סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

פיצה 1+1 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה