פרטי התלונה

תלונות פיצה 1+1

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף סנטר כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 18 לאוקטובר 2011 הזמנו פיצה 1+1 מסניף דיזנגוף .
נאמר לנו שעד שעה תגיע הפיצה . לאחר 40 דקות התקשר השליח ע"מ שנכוון אותו איך להגיע לכתובת בצורה המהירה ביותר . לאחר 20 דקות על הקו ולאחר שלשליח לא היה מושג היכן הוא בכלל, הגיע הבנאדם- כעבור שעה מזמן ההזמנה.
לשאלתנו אם הפיצות עדיין חמות הוא כמובן ענה שכן ! לקחנו את הפיצות וגילנו שהפיצות מונחות אחת על גבי השניה בלי תבלינים ובלי כלום , בנוסף הפיצה הגיעה קרה ,וכמעט ללא תוספות עליהן שילמנו תוספת מחיר (10ש"ח). התקשרנו לחברת 1+1 כדי להתלונן על הפיצות אך מנהל המשמרת לא הציע שום פיצוי ,רק אחרי שאמרנו לו "איך מגישים פיצה אחת על השניה עם שליח שלא יודע את הכתובת , עם פיצות קרות " . קיבלנו תשובה מתחמקת, תשובתו: "אני שולח לכם פיצה חדשה אך אני לא לוקח שום אחריות על הפיצה בגלל שאין לנו כרגע קופסאות מתאימות " מרוב רעב הסכמנו ונאמר לנו שעד 40 דקות הפיצה תגיע.
לאחר 50 דקות התקשרנו שוב , ושאלנו היכן השליח נאמר לנו שהוא לא זוכר את הכתובת אבל הוא בדרך ( אותו שליח), ורק אחרי שהבנו שלא נקבל את הפיצה בזמן בגלל נסיון כושל עם אותו שליח החלטנו לבטל את ההזמנה .... נאמר לנו שאי אפשר לקבל את הפיצוי הכספי אך נשמרת במערכת הזכות לקבל פיצה חינם בהזמנה הבאה ובדיוק אחרי שעה ו 10 דקות הגיע השליח. לא הסכמנו לקחת את הפיצה כי כבר הזמנו ממקום אחר והודענו לפיצריה שיבטלו את ההזמנה . השליח שהגיע היה זועם וכועס ואומר בקול רם " אתם לא רוצים אני התענג לבד על הפיצה "
ואנחנו שואלים את עצמינו כמה שאלות פשוטות :
א: למה פיצה היתה כמעט ללא תוספות , קרה ובלי תבלינים ?
ב: למה שתי הפיצות הגיעו אחרי הזמן שהובטח כ-45 דקות וכ-40 דקות בהזמנה השניה ?
ג:האם הגיוני שהתירוץ של מנהל הסניף היה שהפיצות נראות ככה רק בגלל מחסור בקופסאות מתאימות?
ד: למה מנהל הסניף לא הציע פיצוי הולם על האיחור בקבלת המשלוח ועל היחס שקבלנו- את ה"פיצוי" קבלנו רק לאחר שיחה ארוכה
ה: למה אחרי כל מה שקרה לנו לא קיבלנו פיצוי במישור הכספי כמו זיכוי כרטיס האשראי?

נ.ב.
הקבלה שהגיעה עם הפיצה היתה שרופה עד כי אי אפשר לראות את פרטי ההזמנה והעסק.
במקרה הצורך אנו יכולים לשלוח תמונות של הפיצה כמו שקיבלנו אותה ואת תצלום הקבלה, אנו שוקלים לתבוע את החברה על השרות הלקוי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי או ביטול עסקת האשראי על ההזמנה שבוטלה ופיצוי כספי על עגמת הנפש על היחס והאיחור בקבלת ההזמנה פתרון נדרש :

פיצה 1+1 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה