העדר תגובה |
נושא התלונה: |
יום שני 01 אוגוסט 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני 3 חדשים (ב-1.8.05) פניתי ל"מועצה הישראלית לצרכנות", באמצעות פקס, בתלונה כנגד חברה מסויימת. לאחר שלא נענתי כלל ,במשך כחדשיים, פניתי טלפונית ,ונאמר לי כי תלונתי אכן התקבלה ,ואכן לא הייתי אמור להמתין זמן רב כל-כך.
הובטח לי כי בתוך זמן קצר תלונתי תטופל !!.
עבר חודש נוסף - ואין קול ואין מענה.
חשוב לציין כי במקביל לשליחת הפקס למועצה (ב-1.8.05) ,נשלח גם העתק לחברה נשואת התלונה.
קל לשער כיצד תתייחס אותה חברה למועצה, אשר כך גוררת נושאים מטופלים.
ובכלל- "אם בארזים (המועצה לצרכנות) נפלה שלהבת מה יגידו ...."
|
טיפול לאלתר בתלונתי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|