פרטי התלונה

תלונות המועצה לצרכנות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת הסכם נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 02.11.05 הזמנתי טלפונית מבית העסק "מוצר 2000" מצלמה דיגיטלית.
מסוג פוגי דגם s3000 ציינתי בפני נציגת החברה שאני זקוק למצלמה עד יום שישי תאריך 4.11.05 ולא, אני אקנה ממקום אחר היות ואני נוסע ביום שבת בלילה.
נציגת "מוצר 2000" בשם מישל הבטיחה שהמצלמה תהיה בחנות ביום שישי 4.11.05בשעה 11.30 ...לדבריה ואני מצוטט" המצלמה תהיה לא במאה אחוז אלא באלף אחוז.." אני שילמתי את מחיר המצלמה ע"י כרטיס האשראי שברשותי.
ביום שישי כאמור שלחתי משהוא מטעמי כדי שימשוך את המצלמה.
במקום היה בעל העסק מר חנוך..שאמר" מצטאר המצלמה לא הגיע!!! תוסיפו עוד 250שח ואני אתן לכם מצלמה משוכללת יותר!!!!
לאחר שלא הסכמתי להוסיף כסך מר חנוך התנהג בגסות רוח והתנשאות...
ואמר שהוא יזכה אותי על תשלום כרטיס האשראי.
להערכתי מר חנוך ידע מראש שאין ברשותו את המצלמה. הוא משך אותי עד לדקה התשעים בכדי לאלץ אותי לשלם 250 שח נספים..כי לאחר השעה 12.00 ביום שישי אין איפה לקנות מצלמות. להערכתי אם באמת היתה טעות מצד חנוך שהאשים את העובדת שלו בטעות..היה עליו לספוג את הפרשי המחיר.
אני נותרתי ללא מצלמה לצרכי הנסיעה ויאני יודע גם כיצד הוא יזכה את חשבוני...
אני כותב לכם כי נימאס להיות הפרייר של בעלי העסקים..והם יכולים לעשות ככול העולה על רוחם ..וחוצפתם והרצון לעשוק את הלקוחות אינה יודעת גבול.
אני גם רוצה לציין שמחיר המצלמה שרכשתי ניתנה כעיסקה לחברת קרנות שוטרים ומכירה זול לאחר ניתוח שוקים שערכתי..ניראה ויש יסוד סביר להניך שמר חנוך לא התכוון למכור כלל את המצלמה במחיר המצויין והוא עושה כך לכול הלקוחות אני חוזר מדובר בחשד..וזאת לאור מיקרה נוסף עם צרכן מקנות השוטרים...אבקש טיפולכם בנושא...בכבוד רב
להלן פרטי העסק המדובר..טל 04-8726767

המועצה לצרכנות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה