פרטי התלונה

תלונות המועצה לצרכנות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה שהוגשה בתאריך 5/12 ולא נתקבלה שום תגובה מאז נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום

בתאריך 5/12 שלחתי באתר של המועצה לצרכנות תלונה בגין יחס פוגע ומזלזל מצד חברת אידיגיטל דרך האתר של המוצעה לצרכנות ובאתר נרשם שהתלונה שלי בטיפול ושם המטפל הגב' נועה רדלמן.
עד היום אני מתקשרת מדי יומיים שלושה למוקד שרות הלקוחות של המועצה לצרכנות ועד היום לא קיבלתי שום תגובה או שיחת טלפון לגבי התלונה שלי.
ידוע לי שאני לא היחידה ויש המון תלונות שמוגשות למועצה לצרכנות אך מן הנמוס והשרות זה לשמוע נציג שידבר איתי ולא אנשי המוקד שלהם.

אנחנו כבר כמעט חודשיים לאחר הגשת התלונה ואין קול ואין עונה.
האם זה השרות של המועצה לצרכנות?

אשמח באם תענו לתלונתי בנושא

ענת שמילוביץ
עלבון ובזבוז זמן וימי עבודה סוג הנזק :

המועצה לצרכנות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה