פרטי התלונה

תלונות המועצה לצרכנות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות ללקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, עברתי לא ממזמן דירה והזמנתי את שירותי פזגז בכדי להתחבר אליהם.
קבעתי איתם בתאריך 13/5 בשעה 14:00 וכמובן שלקחתי יום חופש בעקבות זה כי לא רציתי לפסס את הגעתם של התכנאים.
כמובן ששעה לפני כמו ילדה טובה התקשרתי אליהם בכדי לוודא עימם האם התכנאים מגיעים בשעה שנקבעה והפקידות אמרו שכן.
אחרי שראיתי שהשעה שקבעתי איתם עברה, אפילו לא התקשרו לעדכן שהם לא מגיעים.
כמובן שלאחר מכןם ניסיתי שוב פעם לטלפן למוקדניות שאמרו שאין מה לעשות והעבירו את המועד ליום אחר.
עכשיו אני נשארתי עם יום עבודה שלא הלכתי ואף אחד לא הולך לשלם לי על היום הזה, גם חוסר שירות שבחיים לא נתקלתי בזה שגם לא לוקחים אחריות לעניין ומבטיחים שיחזרו אחרי 4 שעות ולא חוזרים, ביקשתי את המנהל וזה כנראה בנאדם מאוד "חשוב" ואין לו זמן להתעסק ב"שטויות ".
אני רוצה פיצוי על הנעשה לא מוכנה לעבור על העניין בשתיקה על החוסר שירות וחוסר אכפתיות מהלקוח שיכלו למנוע בהרבה דרכים את העוגמת הנפש הזו. (בלעדכן שעתיים לפני שהתכנאי לא יגיע).
העיקר ידעו לקחת את הכסף בזמן על השירותים שלהם אבל לתת יחס כלשהו ללקוח כנראה זה כבר לא מראש עיניינהם.
לקוחה מאוד מאוכזבת.
פיצוי כספי פתרון נדרש :

המועצה לצרכנות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה