פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
משרד עורכי הדין פיניאן, פיין, עורוק ושות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קיבלתי מכתב ממשרד עורכי דין פיניאן, פיין, עורוק ושות' מתאריך 28.11.2013 בנושא "התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים בגין חובך לרשות השידור – אגרת הטלוויזיה לשנת 2008-2012. מ-2008 ועד 2010 לא הייה ברשותינו מכשיר טלוויזיה וחלק מהזמן גרנו אצל הורים. בין --2011-2010 רכשנו מכשיר טלויזיה ומאז ועד היום מתוך בחירה לא התחברנו לשום ספק וגם לא לעידן פלוס. במקביל באותה תקופה פניתי לרשות השידור עם הסבר והובהר לי שהכל אוטומטי ואין צורך בתשלום. לפני מספר חודשים הייתה נציגה של משרד עורכיי דין בביתי וטענה בתוקף שאנחנו חייבים לשלם גם אם אנחנו לא מחוברים לאף אחד. הסכמתי ושילמתי תשלום אגרה ל-2013. מספר חודשים אחר כך עבר חוק שאין צורך לשלם אם איננו מחוברים וניתן לבקש החזר גם מ-2011. מכאן אבקש עזרה דחופה בטיפול של הבעה. תודה מראש
כספי סוג הנזק :
ביטול תביעה פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
יעל כרסנטי מ"מ ראש תחום שם ותפקיד:
שלום רב
קיים חוב עבור שנת 2010ב -2012ב.
תשלום האגרה הוא עבור האפשרות לקליטת שידורים ממיר מובנה עידן פלוסכבליםלויןצלחת וכו.
יש להודיע לרשות השידור כמתחייב ע"פ חוק .
תגובה:
אנא שלח לי במייל [email protected]
טופס בקשה לפטור ממיר דיגיטלי מהאתר של רשות השידור .
אם אין ברשותך ממיר מובנה והאפשרות לקליטת שידורים.
אשמח לעמוד לרשותך במייל
בברכה
שבוע טוב
יעל כרסנטי
רשות השידור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה