פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כפיית תשלום אגרה בבריוניות ואיומים בהליכים משפטיים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
לאחר פטירת אבי בחודש אוגוסט אשתקד קיבלתי דרישת תשלום אגרה רק בשל היותי בעל אותה הכתובת.
מניסיון לבירור טלפוני נעניתי בסירוב להישמע בשל אי יכולתי להמציא את מספר הלקוח שלי.
איני מסתובב יום יום עם מכתבים בכיסי
המענה שקיבלתי מה נציגה הטלפונית שללא מספר לקוח אינה יכולה לדבר איתי ושעלי להגיע פיסית אליהם לטיפול ולא ניתן לטפל בי טלפונית.
הדירה ותכולתה הינה בהמתנה לקבלת צו קיום צוואה.
כמו כן מקלטי הטלוויזיה אינן בשימוש בשל אי התגוררתי בכתובת לה אני נדרש לתשלום אגרה.
איני מחובר לממיר דיגיטלי מכל סוג שהוא לא עישן פלוס לא הוט לא יס לא צלחת פרטית.
קיבלתי דרישת תשלום רק משום שאבי נפטר.
אי יכול להמתין למענה טלפוני ולמנוע קיום יום עבודה תקין רק בשל אי רצון נותני השירות לעבוד בשעות מעבר לשלוש פעמים בשבוע בשעות הבוקר.
לא מובן ולא נתפס הבריונות לה אני נדרש להוכיח את חפותי. בגלל שגוף ענק כופה עלי דרישות כספיות שלא כצדק.
בושה לרשות השידור ולמנהליה על בריונות זו.
כספי סוג הנזק :
ביטול במיידי של דרישה זו ופיצוי כספי על הזמן והמשאבים גם הנפשיים הכרוכים בעניין זה פתרון נדרש :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
בועז אברהמי -ראש תחום שם ותפקיד:
עדכנתי את הדברים אצלנו והדרישה על שמך בוטלה. תגובה:
שבת שלום פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה