פרטי התלונה

תלונות בנושא אגרה

תלונות רשות השידור

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום אגרה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
לפני 3 שבועות מצאתי עיקול בחשבון בנק שלי , לקח לי יומיים עד שגיליתי שזה שייך לרשות השידור , ועוד יומיים עד שמצאתי נציג לברר מולו במה מדובר ולדבריו שלחו לי עשרות מכתבים הסברתי שלא קיבלתי מכתבים ורק דרך העיקול בבנק גיליתי על החיוב ,בעבר היה לי פטור מתשלום האגרה לכן לא ידעתי שעלי לשלם לכן ביקשתי שישלחו לי העתקים מעשרות המכתבים והנציג אמר תשלמי וזהו ונתן מס' טלפון אחר ומשם העבירו אותי מנציג לנציג עד שדיברתי עם נציגה שמעבירה בקשות וביקשתי ממנה העתק מהמכתבים ששלחו בעבר וגם שוברים לפריסת התשלום ועד היום לא קיבלתי שום שובר לשלם ועדין יש עיקול בחשבון בנק ,יש לציין שלי אין ממיר של הוט. yes ועידן פלוס . לי יש לווין אפילו לא קולט את הערוצים שדורשים עלים תשלום .
לכן אני מבקשת מאתר תלונה לבדוק אמינות דרישת התשלום של רשות השידור .ואם אכן צריך לשלם למה לא שולחים את השוברים.
תודה על הטיפול
בזבוז זמן,עוגמת נפש סוג הנזק :

בנושא אגרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה