|
|
|
|
|
|
עיקול חשבון לא מוצדק |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נשלחה אלי בקשת תשלום אגרה ולאחר מכן עיקול חשבון. ניסיתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלכם אבל הם אמרו לי למלא טופס יצירת קשר. מילאתי ואף אחד לא חזר אלי זה מספר חודשים ובזמן זה עיקלו לי את החשבון.. אני גר אצל הורי והם משלמים אגרה כחוק. אין לי אפילו טלויזיה משלי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
הסרת עיקול ודרישת תשלום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנושא אגרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|